ŠIUOLAIKINĖS PSICHOLOGIJOS IR PSICHOTERAPIJOS CENTRAS
"Pakeiskite savo mintis ir jūsų pasaulis pasikeis" - Norman Vincent Peale

MOKYMAI VISUOMENEI

MINDFULNESS MOKYMAI SUAUGUSIEMS

MINDFULNESS MOKYMAI SUAUGUSIEMS

Dėmesingumu (Mindfulness) grįsto streso valdymas (suaugusiems)

Mokymus veda vieni iš šio metodo pradininkių Lietuvoje dr. Julius Neverauskas ir psichologė Giedrė Žalytė. 8 savaičių užsiėmimų ciklą sudaro: aštuoni vakariniai 3 val. trukmės užsiėmimai po 1 kartą per savaitę ir vadinamoji dėmesingumo/sąmoningumo diena, kuri trunka 7 val. ir vyksta šeštadienį. Prieš 38 metus JAV sukurta programa šiuo metu taikoma visame pasaulyje, ją lanko įvairiausio amžiaus žmonės, varginami streso, susiduriantys su psichologiniais sunkumais, ar kenčiantys nuo lėtinių ligų. Kaip streso mažinimo būdą šią metodiką taiko įvairiausių profesijų atstovai, nuo karių iki mokytojų bei gydytojų. Metodo efektyvumas įrodytas gausybe mokslinių tyrimų, Vakarų šalyse plačiai taikomas ir valstybinėse ligoninėse bei poliklinikose. Grupėje iki 20 dalyvių. Registruotis galima el. paštu info@psichoterapija.info, jeigu turite papildomų klausimų, prašome skambinti tel. 8 616 53444.

ĮVEIKIME PANIKĄ

ĮVEIKIME PANIKĄ

GRUPINIŲ UŽSIĖMIMŲ CIKLAS SKIRTAS, VARGINAMIEMS PANIKOS SUTRIKIMO IR PATIRIANTIEMS PANIKOS PRIEPUOLIUS

Užsiėmimus veda psichologė-psichoterapeutė Giedrė Žalytė, turinti 10 metų patirtį taikant kognityvinę ir elgesio terapiją nerimo sutrikimams. Užsiėmimai vyksta vakarais Vilniuje, „Šiuolaikinės psichologijos ir psichoterapijos centre“, adresu Lvovo g.7/Slucko g. 6. Užsiėmimuose, kurie labai struktūruoti, dirbama pagal kognityvinės ir elgesio psichoterapijos principus bei mokomasi praktinių įgūdžių, leidžiančių valdyti i ir įveikti panikos priepuolius bei panikos sutrikimą. Ši psichoterapijos rūšis, kaip patvirtina daugybė mokslinių tyrimų, yra veiksmingiausias psichologinis metodas panikos sutrikimui gydyti. Negydomas panikos sutrikimas savaime praeina labai retai. Visą kursą sudaro: • Įvadinė individuali konsultacija (50 min.), kurios metu psichologė įvertina kliento situaciją, padeda nuspręsti, ar grupiniai užsiėmimai gali būti naudingi, taip pat, reikalui esant, suteikia informacijos apie papildomus arba kitus pagalbos būdus. • 8 grupiniai užsiėmimai po 100 min., kurių metu mokomasi praktinių įgūdžių, leidžiančių geriau valdyti savo mąstymą bei elgesį ir taip susitvarkyti su panikos priepuoliais. • Baigiamoji individuali konsultacija (50 min.), kurios metu aptariami kliento įgyti įgūdžiai ir sudaromas individualus atkryčio prevencijos planas. Grupėje iki 10 dalyvių. Registracija vyksta el.paštu info@psichoterapija.info

MINDFULNESS MOKYMAI VAIKAMS

MINDFULNESS MOKYMAI VAIKAMS

ĮSISĄMONINTO DĖMESINGUMO (MINDFULNESS) PRADINIO MOKYMO GRUPĖ VAIKAMS

Mokymus veda dr. Julius Neverauskas, psichologė-psichoterapeutė Giedrė Žalytė, psichologė Asta Keruckė. Įsisąmoninimu grįstos metodikos įgauna vis didesnį paplitimą ne tik Europojoe ir pasaulyje, bet ir Lietuvoje. Jos taikomos medicinoje, psichologijoje, sporte, kariuomenėje, versle ir be abejo vaikų ir paauglių švietimo bei ugdymo sistemoje. Šiuo metu atliekami tyrimai rodo, kad taikant įsisąmoninimu grįstas metodikas vaikams ir paaugliams jos gali būti ypač naudingos ir efektyvios. Besivystantis vaikų ir paauglių protas greitai įsisąvina mokomas technikas ir jas gali panaudoti gyvenime ir mokymosi procese. Įsisąmoninimu grįstos metodikos gali padėti ir sveikiems vaikams ir patiriantiems įvairių mokymosi, psichologinių ar elgesio sunkumų. Taikant šias technikas galima gana greitai ir veiksmingai pagerinti vaikų ir paauglių dėmesio koncentraciją, atmintį, emocinę savireguliaciją ir elgesio planavimą, gebėjimą susikaupti ir atsipalaiduoti, socialinius įgūdžius, miego kokybę, negatyvių emocijų ir elgesio valdymo įgūdžius. Taikomos intervencijos sumažina bendrą ir specifinį nerimastingumą, pagerina miego kokybę, pailsėjimo jausmą, nuotaiką ir gebėjimą atgauti jėgas. Vaikams stiprėja savęs suvokimas, priėmimas ir pasitikėjimas savimi bei savęs efektyvumo jausmas. Pradinio mokymo grupės kursą sudaro 5 (penki) užsiėmimai. Organizuojamos dvi amžiaus grupės: Pirmoji, skirta mažesniems, 6-10 metų amžiaus vaikams, kurie gali dalyvauti užsiėmime su vienu iš tėvelių. Antroji, skirta didesniems, t.y. 11-14 metų vaikams, dalyvaujantiems be tėvelių, savarankiškai. Mokymai vyksta VšĮ Neuromedicinos instituto patalpose Vilniuje ir Kaune. Papildoma informacija el. paštu info@psichoterapija.info, jeigu turite papildomų klausimų, prašome skambinti tel. 8 616 53444, 8 602 50142.

PAGALBA PAAUGLIAMS IR JAUNIMUI

PAGALBA PAAUGLIAMS IR JAUNIMUI

SOCIALINIŲ ĮGŪDŽIŲ BEI STRESO ĮVEIKOS mokymų grupės paaugliams ir jaunimui

Jaunų žmonių gyvenimas pilnas įvairiausių iššūkių bei naujų patirčių. Neretam kyla sunkumų bendraujant su bendraamžiais, tėvais ar mokytojais. Tai sukelia įvairiausių išgyvenimų – nuo džiugaus smalsumo iki nerimo ar baimės. Būna, į galvą įkyriai lenda mintis „jei tik labiau savimi pasitikėčiau...“. Kaip didinti savivertę ir pasitikėjimą savimi? Ar įmanoma sumažinti patiriamą stresą? Kokiais būdais geriausia spręsti užgriuvusias problemas? Ką daryti, kad išmokčiau efektyviau bendrauti? Kaip nusiteikti artėjantiems egzaminams? Užsiėmimų ciklą sudaro: keturi 1,5 val. trukmės užsiėmimai vieną kartą per savaitę: • „Savivertė ir pasitikėjimas savimi“ • „Streso valdymas“ • „Problemų sprendimo įgūdžiai“ • „Bendravimo įgūdžiai ir asertyvumas“ Mokymus veda klinikinė psichologė Skina Gaušaitė-Kuprienė. Papildoma informacija el. paštu info@psichoterapija.info, jeigu turite papildomų klausimų, prašome skambinti tel. 8 616 53444, 8 602 50142.

ATJAUTOS TERAPIJA

ATJAUTOS TERAPIJA

ATJAUTA, GERANORIŠKUMU IR PASIRŪPINIMU SAVIMI GRĮSTOS TERAPIJOS GRUPĖ VILNIUJE

Vadovai – gydytojas-psichoterapeutas dr. Julius Neverauskas ir psichologė-psichoterapeutė Giedrė Žalytė Tinka kiekvienam žmogui, norinčiam pagerinti santykį su savimi ir savo gyvenimu Šiuolaikinę psichoterapiją sunku įsivaizduoti ne tik be kognityvinės ir elgesio terapijos (KET), bet ir be tokių su ja susijusių krypčių kaip įsisąmoninimu (mindfulness) grįstos intervencijos, schemų terapija, priėmimo ir įsipareigojimo terapija, dialektinė elgesio terapija ir kt. Tarp moksliniais tyrimais įrodymais pagrįstų naujausių psichoterapijos krypčių vis svarbesnę vietą užima atjauta, geranoriškumu ir pasirūpinimu savimi grįsta terapija (angl. compassion-focused therapy) ir jos modifikacijos. Ši terapijos rūšis padeda gana nesunkiai pasiekti tai, ką sunku padaryti kitais būdais. Atjauta grįsta terapija padeda sustiprinti žmogaus pasitikėjimą savimi, savivertės jausmą, atrasti ir geriausiu būdu panaudoti vidinius resursus, įeiti į geranorišką santykį su savo vidine ir išorine realybe, atsisakyti autodestrukcinio mąstymo ir blogos, su juo susijusios savijautos, išmokti pamatyti šviesesnę realybės pusę ir į ją atsiremti bei kurti geriausią įmanomą gyvenimą kiekvieną akimirką. Atjauta, geranoriškumu ir pasirūpinimu savimi grįstos intervencijos gali labai padėti ne tik sergantiems depresija, nerimo sutrikimais, psichosomatinėmis ir somatinėmis ligomis, kenčiantiems dėl santykių problemų, bet ir būti naudinga sveikiems žmonėms, siekiantiems sustiprinti savo vidines galias tvarkantis su stresu, sunkumais ir iššūkiais arba siekiant didesnio darbingumo, kūrybingumo ir pasitenkinimo savimi, kitais žmonėmis bei gyvenimu. Siūloma patyrimu grįsta terapinė programa apima įvadinę konsultaciją su psichologe-psichoterapeute Giedre Žalyte ir 7 grupinių užsiėmimų ciklą, kurių pirmasis (įvadinis) teoriškai ir praktiškai supažindina su metodika, jos taikymo galimybėmis, technikomis, o baigiamasis užsiėmimas yra skirtas patirties apibendrinimui, galimų klausimų išsiaiškinimui ir gairių tolimesnėms praktikoms numatymui. Kiti penki (nuo 2 iki 6 užsiėmimo) yra labai praktiniai ir skirti įgūdžių lavinimui bei patirties kaupimui. Norintys turi galimybę gauti Giedrės Žalytės konsultaciją ir po mokymų, kurioje galės gauti atsakymus į dar likusius asmeninius klausimus bei asmeninius patarimus. Užsiėmimai vyksta Vilniuje, VšĮ Neuromedicinos institutas patalpose (Slucko 6/Lvovo 7, įėjimas iš Slucko gatvės) 18-21 val. (su trumpa pertraukėle viduryje). Vietų skaičius grupėje iki 12 asmenų. Informacija teikiama el.paštu info@psichoterapija.info arba telefonais +370 616 53444, +370 602 50142.

ĮSISĄMONINTA TĖVYSTĖ

ĮSISĄMONINTA TĖVYSTĖ

ĮSISĄMONINIMU GRĮSTOS TĖVYSTES PROGRAMA KAUNE

5 užsiėmimai su dr. Juliumi Neverausku ir psichologe-psichoterapeute Asta Kerucke. AUGINKIME VAIKUS LENGVIAU IR IŠMINTINGIAU! Vaikų auginimas ir auklėjimas yra didelis džiaugsmas, tačiau tai gali tapti ir dideliu stresu, nes pareikalauja emocinių-psichologinių, materialinių ir laiko resursų. Vaikai nori tiesioginio rūpinimosi ir bendravimo, tėvams tenka būti prieinamais visada kuomet reikia, net kai tai jiems yra sunku. Tėvams tenka save kontroliuoti net tada kai vaikas savęs nekontroliuoja, dėl vaikų ir šeimos reikia daug ko atsisakyti. Atsakingai tėvystei ir motinystei šiuo metu keliami vis aukštesni reikalavimai. Anksčiau vaikais rūpinosi didelė šeima, gyvenanti kartu, tačiau šiuo metu visi rūpesčiai gula dažniausiai tik ant vieno arba abiejų tėvų. Auklėdami vaikus tėvai dažnai patiria daug prieštaringų ambivalentiškų jausmų ir sunkumų. Laimei, jau du dešimtmečius stipriai besivystanti įsisąmoninimu grįsta psichologija gali efektyviai padėti ne tik patiriantiems stresą ar susiduriantiems su stipriais iššūkiais asmenims, bet ir palengvinti tėvystės/motinystės naštą. Tam yra sukurta ir moksliniais tyrimais pagrįsta įsisąmoninimu (pilnaprotavimu) grįstos tėvystės (angl. mindful parenting) programa. Kaip padeda Įsisąmoninimu (pilnaprotavimu) grįstos tėvystės/motinystės (toliau „tėvystės“) (Mindful Parenting) praktika tėvams? • Padeda SĄMONINGAI suvokti realybę ir ją rinktis, keisti arba susitaikyti su ja. • Padeda suprasti savo, vaikų ir partnerių mintis, emocijas/jausmus, motyvus, intensijas ir tinkamiausiu būdu reaguoti. • Taupo emocinius resursus mažinant disfunkcinių minčių/emocijų pasireiškimą (pvz., padeda kelti klausimą „Ką aš galiu padaryti?“ ar „Ko man reikia“? vietoje „Yra blogai su mano vaiku arba manimi“). • Tarnauja kaip modelis vaikams, skatina jų brandą. • Padeda atstatyti ir stiprinti balansą tarp ramybės, taikingumo, gerbūvio jausmo ir kovos-pasitraukimo reakcijų. • Stiprina empatijos, bendradarbiavimo ir atjautos jausmus (tėvams ir vaikams). Pilnaprotaujančios tėvystės programos uždaviniai: • Funkcionaliau reaguoti į tėvystės stresą; • Geriau pasirūpinti savimi; • Išsiugdyti daugiau empatijos ir atjautos sau ir savo vaikams; • Toleruoti sunkias emocijas savyje ir vaikuose; • Daugiau priimti save ir savo vaikus; • Įsisąmoninti tėvystės rolę, pasireiškiančią „čia ir dabar“; • Įsisąmoninti įgautą tėvystės patirtį; • Geriau spręsti konfliktus (tame tarpe su vaikais); • Užmegzti tampresnį ryšį su vaiku; • Geriau įsisąmoninti ir tėvystės džiaugsmus ir sunkumus; • Mokytis tvarkytis su tėvystės kančiomis (jeigu negalime pakeisti, galime pakeisti savo požiūrį/susitaikyti). Kontrolinių tyrimų duomenys parodė, kad Pilnaprotaujanti tėvystė padeda šiais būdais: • Sumažina tėvų elgesio ir emocijų problemas • Sumažina vaikų elgesio ir emocijų problemas • Sumažina tėvų stresą ir tėvų reagavimo į stresą reaktyvumą • Gerina tėvystės įgūdžius • Gerina bendrą pilnaprotavimo (mindfulness) potencialą • Gerina pilnaprotavimą santykyje su vaikais • Sumažina tėvų vengimą patirtims Pilnaprotaujanti tėvystė - tai besitęsiantis kūrybinis procesas, neturintis galutinio taško. Jis apima tikslingą nevertinantį kiekvieno laiko momento įsisąmoninimą, kiek tik mes galime. Jis apima savo minčių, emocijų ir kūno pojūčių vidinio peizažo įsisąmoninimą, taip pat išorinio mūsų vaikų, šeimos, namų ir kultūros įsisąmoninimą. Tai nuolat besitęsianti praktika augant vis daugiau apimanti: • vis didesnį unikalios vaiko prigimties, jausmų ir poreikių įsisąmoninimą; • didesnį sugebėjimą būti dabartyje ir klausyti su dideliu dėmesingumu; • atpažinimą ir pripažinimą dalykų, tokių, kokie jie yra kiekvienu momentu, nesvarbu kokie jie bebūtų-malonūs ar nemalonūs; • atpažinimą savo reakcijų impulsus ir mokymąsi atsakyti labiau tinkamai ir kūrybingai, su kuo didesniu aiškumu ir geranoriškumu. Šio metodo negalima išmokti pasiskaičius straipsnį ar knygą. Tai kaip raumenų lavinimas ar užsienio kalbos mokymasis. Reikalingos specialios pratybos ir profesionali pagalba. Gera žinia yra tai, kad per keletą savaičių užsiėmimų galima padaryti pačius svarbiausius pokyčius ir įgauti svarbiausius įgūdžius, pakeisiančius gyvenimą ir santykius su vaikais bei šeimoje į šviesesnę pusę. Mokymus veda Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos prezidentas, gydytojas psichoterapeutas dr. Julius Neverauskas ir psichologė-psichoterapeutė Asta Keruckė. Mokymų kursą sudaro 5 užsiėmimai, kurie vyks Kaune, medicinos centro Neuromeda patalpose (Tvirtovės al. 90A, Kaunas). Dalyvių vietų skaičius ribotas, pirmenybė teikiama pirmiems užsiregistravusiems ir susimokėjusiems. Informacija teikiama el.paštu info@psichoterapija.info arba telefonais +370 616 53444, +370 602 50142.


Žemėlapis
Skambinti
El.paštas
Apie